Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Patrishiah | użytkownik

imię i nazwiskoPatrishiah adresWyszków zarejestrowany10.05.2008 @00:23:50 ostatnio na stronie12.12.2010 @20:58:05

profilowe by Maryś Gąsecka.

pod skrzydłami WSR.

Pracuję nad projektami, więc nie wstawiam zdjęć regularnie.




dzięki niemu tu jestem -> http://misza1982.digart.pl
tęsknię [*]

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1220964
digarty56 komentarze392 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Jachim    15.03.2010 @10:20:04
sieema;p
_______
And I'm looking at you now
~Asynastra    02.01.2010 @20:19:38
ale jesteś niedowartościowana
_______
Oto wstrzymuję oddech,
I srebrny blask wypełnia me oczy,
Składam pocałunek dla jej ciszy,
Jako, że ona nigdy już się nie wzniesie
~zdoonek    07.10.2009 @20:15:31
dobre profilowe !
~Arturob    03.10.2009 @18:49:38
Ja już skończyłem WSR w tym roku. Teraz jestem na WSTH.
~Arturob    03.10.2009 @13:30:38
Witaj w grupie WSR!
~adi775    21.08.2009 @19:57:58
Co z tym kaktusem...co się miał rozwinąć bo nie widziałem fotki ...i co to za kaktus?? pozdro
~street23    07.08.2009 @08:28:27
~Symbian    05.08.2009 @19:43:41
Ale ja nie narzekam Wzbudza ciekawosc :D
~xDreamy    05.08.2009 @19:37:03
dziękuję
~madziag06    05.08.2009 @16:57:08
Nio to możesz być pewna ja tu do Ciebie będę zaglądać Buzia ;*
_______
Zapraszam do mniehttp://madziag06.digart.pl/
~madziag06    04.08.2009 @17:07:40
to fajnie => Wielki talent i boskie zdjątka ) Pozdrowionka )
_______
Zapraszam do mniehttp://madziag06.digart.pl/
~hehosz    03.08.2009 @16:48:37
tonacja jakaś taka mdła i modelka trochę sztucznie pozuje...popracował bym nad większym wyeksponowaniem tła bo ciekawe...ogólnie pomysł ok
~street23    02.08.2009 @16:40:13
zdjęcia z Londynu...super...
a i profilowe ciekawe :d
~bizkit911    21.07.2009 @00:46:29
...bardzo chetnie bym Cie przed obiektywem zobaczył powiedz kiedy i gdzie pozdro
ostatnio edytowane: 2009-07-21 00:47:17
~bizkit911    20.07.2009 @17:52:26
...cała przyjemność po mojej stronie bede cześciej zagladał wiecej moich prac jest na bizkit911.flog.pl pozdrawiam
~bizkit911    20.07.2009 @17:42:10
...dziekuje bardzo ;D
~Pums    14.07.2009 @21:40:16
Dzięki Pozdrawiam również.
~KriStyle    12.07.2009 @18:37:37
a właśnie tak przeglądam sobie Twoją galerię i widzę jedno zdjęcie które jest na DA ale nie ma go w galerii, piszę tu o Twoim zdjęciu w profilu Dodaj je na DA jest świetne, daj czarną ramkę i będzie git :D

pozdro :P
~Eslaw    11.07.2009 @22:10:08
Fuck ! xD Nie "BW" tylko WB... za szybko i dlatego błąd :P
~Eslaw    11.07.2009 @21:19:28
Ale ja nie mówie, że kombinowałaś ze skórą :P
Ja mówie o złym BW, to zło wyszło już od ciebie z puszki...
~Misza1982    08.05.2009 @19:22:36
nie jest zapomniana.. cały czas jest oglądana...
_______
zapraszam na moją stronę
http://www.fotomisza.yoyo.pl
!AleksanderBochenek    11.04.2009 @12:19:16
Bardzo dziękuje
~JUSSIE    30.12.2008 @17:22:16
A przekimasz mnie Pati ?
_______
Pozdrawiam zapraszam do oceny moich prac
~WhizzKid    18.10.2008 @01:26:05
Ciao
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt